Miért mi?

A nyelvi akadályok okozzák a legnagyobb problémát? Probléma, hogy az adott ország szociális juttatásairól fogalma sincs, nem tudja azokat hol keresse vagy kitől kérdezhet ezekről a dolgokról, ki az aki otthonosan mozog a külföldi bürokrácia útvesztőjében, ki az aki felhívja a figyelmét a plusz juttatásokra vagy éppen a buktatókra, ki rendelkezik olyan tapasztalattal és kapcsolati tőkével, hogy rábízza ügyei intézését?

MI!!!

Miért válasszon minket?

  • mert mi nem csak az igénylőnyomtatványt töltjük ki, hanem a teljes ügymenetet végigkísérjük
  • mert a legkomplikáltabb eseteket is felgöngyölítjük
  • mert több éves tapasztalattal rendelkezünk az osztrák családi pótlék ügyintézésében
  • mert megbízhatóan, pontosan dolgozunk
  • mert hiánypótlásra az általunk intézett ausztriai családi pótlék ügyekben nincs szükség, így nem hosszabbodik hónapokkal az amúgy is hosszú bürokratikus idő
  • mert szinte mindig elérhetőek vagyunk
  • mert nálunk azt kapja, amit ügyfélként maximálisan elvárhat egy szolgáltatótól

 

Mit tartalmaz az ügyintézés?

  • minden szükséges nyomtatvány kitöltését
  • tanácsadást
  • kísérőlevelek megírását, indokolt esetben telefonálást
  • Osztrák Adóhatóság (Finanzamt) leveleinek értelmezését és megválaszolását plusz költség nélkül
  • az igénylés benyújtásakor szükséges dokumentumok hivatalos fordítását irodánk végzi, így megspórolunk Önnek még egy ügyintézést (fordítási díjainkról itt tájékozódhat: http://www.abisz.hu/araink)
  • postázást
  • kitűnő személyes kapcsolattartást, mindig elérhetőek vagyunk nyitvatartási időben személyesen, e-mailben vagy telefonon is rendelkezésére állunk 

 

FONTOSNAK TARTJUK MEGEMLÍTENI, HOGY

  • büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt évek során általunk intézett ügyekben hiánypótlásra nem került sor, ezzel elkerültük a több hónapos csúszásokat
  • más ügyintézőkkel ellentétben irodánk egészen addig segíti ügyfeleit egy-egy ügyintézésben, míg számlájukra a családi pótlék utalása meg nem érkezik.
  • sok más ügyintézővel ellentétben irodánk saját maga végzi az ügyintézést, nem közvetíti ki és nem adja át személyes adataikat másnak, így az ügyintézés jól követhető, ügyfeleinket pedig pontosan tudjuk tájékoztatni az ügyintézés menetéről 

 

JÓTANÁCSOK: mielőtt megbízna egy céget az ügyintézés elvégzésével, tájékozódjon arról, pontosan ki fogja lebonyolítani azt és bizonyosodjon meg róla, hogy nemcsak egy közvetítővel van dolga, aki csak a „pénzt szedi be Öntől” és ügymenetéről az esetleges tennivalókról Önnek tájékoztatást nem tud adni. Mindenképpen informálódjon a megbízni kívánt cégről, vállalkozóról interneten, cégjegyzéken keresztül, bizonyosodjon meg róla, hogy a cég/vállalkozás létezik, bejegyzett székhellyel rendelkezik, ahol akár személyesen is fel tudja keresni. Óvakodjon azoktól, akik csak telefonszámmal és e-mail címmel hirdetik szolgáltatásukat, vigyázza személyes adatait és ne adjon esélyt visszaélésre. Az ellenőrzésre kitűnően alkalmas az e-cegjegyzek.hu weboldal.